Lazy Day







Photos by Priscilla Lemos




The sun came out! Still can't believe how nice the weather was this past weekend. Aside from the wind (messing up my hair), it was pretty much perfect. I was so happy to not have to wear a jacket but I was super lazy while getting dressed so I went for a super casual “t-shirt and jeans” combo. But so it wouldn't be super boring, I chose a tee with a cool distressed Mickey print and some ripped jeans (light, for a change).

Get the look:

T-shirt: Similar one at Target
Jeans: Pacsun
Boots: Forever 21
Bracelet: Similar one at Topshop




O sol apareceu! Nem acredito que o tempo estava tão bom durante o final de semana. Tirando o vento (atrapalhando meu cabelo), estava praticamente perfeito. Fiquei feliz em não ter que usar jaqueta mas eu estava com muita preguiça na hora de me arrumar, então resolvi usar a combinação básica de camiseta e calça jeans. Mas para não ficar super sem graça, eu escolhi uma camiseta desgastada com estampa do Mickey e uma calça jeans rasgada (de cor clara, pra mudar um pouco).

Roube o look:

Camiseta: Parecida na Target
Calça: Pacsun
Bota: Forever 21
Pulseira: Parecida na Topshop


3 comments:

Instagram