Laguna Livin'


 






Photos by Renan Guimarães


I know it has been so long since my last outfit post! I missed having these to share with you guys but December was a pretty crazy month, with the holidays and me flying to LA for two weeks (I'm still here). However, I'm excited to share an outfit that I actually wore here in California because, to me, outfits are just so much cuter for this kind of weather. It's chilly enough for me to layer but I don't have to cover everything with a big coat. Since it was really sunny this day, I actually decided to wear a little flowy dress. I wore a long sleeve shirt underneath to keep me warm and then wore my denim jacket over that. I also decided to wear some over the knee socks with my boots so my legs wouldn't get too cold once the sun set. I then completed the look with my Rebecca Minkoff crossbody bag and my favorite Quay sunnies!


Get the look:

Jacket: Levi's
Dress: Love Culture
Shirt: Forever 21
Socks: Similar ones at Forever 21
Boots: Forever 21
Sunglasses: Quay




Eu sei que faz bastante tempo que não posto um look aqui no blog! Eu tenho sentido falta de compartilhar meus looks com voces mas o mês de Dezembro foi super corrido por causa do Natal e minha viagem para Los Angeles (ainda estou aqui). Enfim, estou contente de poder mostrar para vocês um dos looks que usei aqui na California porque eu acho que looks para esse tempo são bem mais legais. É frio o suficente para usar algumas camadas mas não preciso me cobrir totalmente com um casaco gigante. Como estava ensolarado nesse dia, eu resolvi usar um vestido soltinho. Eu usei uma camiseta de manga comprida por baixo para não passar frio e coloquei minha jaqueta jeans por cima. Eu também coloquei uma meia ¾ com a minha bota para eu não sentir frio nas pernas quando anoitecesse. Eu completei o look com minha bolsa da Rebecca Minkoff e meu óculos preferido da Quay!


Roube o look:

Jaqueta: Levi's
Vestido: Love Culture
Camiseta: Forever 21
Meia: Parecida na Forever 21
Bota: Forever 21
Óculos: Quay


2 comments:

Instagram