Black & Backless












Photos by Priscilla Lemos



In today's post I'm wearing this adorable backless dress that will soon be available on Golden Trash. I love dresses with open backs because I think it's the perfect way to show some skin in an elegant way. I then threw on a long cardigan over it because I just love having layers. You never know if it might get a bit chilly while you're out! This gorgeous druzy arrow necklace was the perfect accessory to complete the look. I received it from Liza Schwartz and was so excited to wear it when it arrived because it is even more beautiful in person than it looked in pictures. The sparkling stone definitely makes an outfit more interesting, which is just what I needed with this otherwise simple and almost all black outfit.

Get the look:

Dress: Golden Trash
Cardigan: Forever 21
Boots: Similar one on Amazon
Necklace: Liza Schwartz
Ring: Gift




No post de hoje eu estou usando esse vestido lindo com as costas abertas que estará disponível em breve na Golden Trash. Eu amo vestidos com as costas abertas porque eu acho o jeito perfeito de mostrar um pouco de pele de um jeito elegante. Eu coloquei esse cardigan longo por cima porque adoro ter camadas! Nunca se sabe se vai esfriar um pouco enquanto estiver fora de casa. Esse colar de drusa em formato de flecha foi o acessório perfeito para completar o look. Eu recebi ele da Liza Schwartz e fiquei louca pra usar quando chegou porque ele é ainda mais lindo pessoalmente do que em fotos. A pedra brilhante deixa qualquer look mais interessante, que é exatamente o que eu precisava com esse look quase todo preto.


Roube o look:

Vestido: Golden Trash
Cardigan: Forever 21
Bota: Parecida no Amazon
Chapéu: Forever 21
Colar: Liza Schwartz
Anel: Presente


6 comments:

Instagram