Pastel for Spring


 






Photos by Renan Guimarães



This outfit is up later than I wanted it to be (due to me being sick for a few days, which I explained in my last post) but it was actually my Easter outfit. I love pastels for the Spring in general but on Easter it just seemed even more appropriate to pull out this super pretty pastel coat from my closet. To still keep an edginess, I wore some ripped jeans and a band tee. I like the contrast of the coat with the dark, grungy pieces. To complete the look I wore one of my favorite bags and my new favorite boots. I received these from Harley Davidson and I am so obsessed! They're beautiful and so comfortable, which is everything you could ask for in a shoe. So, don't be surprised if you see me wearing them in a ton of posts. I just can't stop wearing them!



Get the look:

Coat: Old Navy
Jeans: Blue Faith
Bracelet: Soufeel
Lipstick: Colourpop Lippie Pencils in Tootsi + Lumière




Esse look está sendo postado bem depois do que eu queria (eu expliquei no meu último post que estava doente por alguns dias) mas na verdade ele é o look que eu usei na Páscoa. Eu amo peças com cores clarinhas para a primavera no geral mas principalmente na Pascoa eu achei que seria o dia perfeito para usar esse casaco lindo. Para deixar o look um pouco despojado, eu usei uma calça jeans rasgada e uma camiseta de banda. Eu amei o contraste do casaco com as peças escuras. Para completar o look eu usei uma das minhas bolsas preferidas e minha nova bota preferida. Eu recebi ela da Harley Davidson e eu estou apaixonada! Ela é linda e super confortável. O que mais poderia querer em um sapato, né? Então não fiquem surpresos se me verem usando ela em vários posts. Eu não consigo parar de usá-la!



Roube o look:

Casaco: Old Navy
Calça: Blue Faith
Pulseira: Soufeel
Batom: Colourpop Lippie Pencil na cor Tootsi + Lumière


2 comments:

Instagram