Distressed Black


 





Photos by Renan Guimarães



I don't know about you guys but when it's really hot out, I prefer to wear basic pieces. I especially love wearing shorts and basic tees. What I like about the t-shirt from this look, though, is that it isn't all that basic. The distressed look makes a bit more interesting! I received this t-shirt from Sammydress and I was really impressed by the quality. It's really soft and fits just the way I like it. I paired it with some black shorts and accessorized with mainly black items, like my favorite booties and this adorable backpack. Then to add a little bit of color to the look, I wore my amazingly gorgeous sunnies from Quay!



Get the look:

T-Shirt: Sammydress
Shorts: Forever 21
Backpack: T-Shirt& Jeans
Boots: Skechers
Bracelet: Soufeel (Charms from various places)
Sunglasses: Quay





Eu não sei vocês mas quando está fazendo calor eu gosto de usar peças básicas, principalmente short com camiseta. Mas o que gostei sobre essa camiseta no look de hoje é que ela nem é tão básica assim. Os rasgados deixam ela um pouco mais interessante. Eu recebi ela da Sammydress e eu fiquei impressionada com a qualidade. Ela é super macia e veste do jeitinho que eu gosto! Eu usei ela com um short preto e coloquei alguns acessórios pretos também, como minha bota preferida e essa mochila fofa. Por último, para dar um pouquinho de cor ao look, eu usei meu óculos maravihoso da Quay!



Roube o look:

Camiseta: Sammydress
Short: Forever 21
Mochila: T-Shirt& Jeans
Bota: Skechers
Pulseira: Soufeel (Os charms são de várias lojas diferentes)
Óculos: Quay


1 comment:

Instagram