Metallic Pleats






Photos by Renan Guimarães



If you watched my Christmas vlog, then you might recognize my outfit. This is basically what I wore on Christmas Eve, except I, obviously didn't keep my coat on indoors. As soon as I saw this metallic pleated midi skirt, I just knew it was perfect for the occasion. I decided to pair it with a white, fuzzy, turtleneck sweater. I thought about wearing some heels but, in the end, I opted for comfort and I liked the edge that the combat boots brought to the look. For this post, I decided to share the outfit with my coat on because I really liked how it looked. I think the color and moto style also made the look a bit edgier. Lastly, I just had to add a red lip for that signature holiday look!


Get the look:

Coat: Zara
Sweater: Forever 21
Skirt: Forever 21
Boots: Forever 21




Se você assistiu meu vlog do Natal, então você deve reconhecer este look. Essa foi a roupa que usei na véspera do Natal mas, é claro, que não fiquei com o casaco dentro de casa. Assim que vi essa saia metálica e plisada, eu sabia que ela seria perfeita para a ocassião. Eu resolvi usá-la com um tricô branco de gola alta. Eu até pensei em usar um salto mas, no final, eu optei pelo conforto e usei meu coturno, que também deixou o look mais despojado. Para esse post, eu quis mostrar o look com o casaco porque eu amei como ficou. A cor e o estilo motoqueiro deixaram tudo um pouco mais edgy. Por último, eu passei um batom vermelho; um clássico de Natal!


Roube o look:

Casaco: Zara
Tricô: Forever 21
Saia: Forever 21
Bota: Forever 21


No comments:

Post a Comment

Instagram