OMG!








Photos by Renan Guimarães


This is what I wore last week when I was out with my boyfriend and we stopped by our local skate park for a bit. This “OMG” crop top is from the online store I have with my sister and I really love it! What I'm really in love with at the moment though are these sneakers. If you watched my “Top 5 Sneakers” video a while back, you know I love Vans. I always want a new pair and these are the latest additions to my collection!





Get the look:


Crop Top: Golden Trash
Shorts: Simliar ones on Tobi
Sneakers: Vans
Necklace: 9th & Elm
Bracelet: Forever 21





Eu usei essa roupa semana passada quando saí com meu namorado e demos uma passada no parque de skate aqui perto de casa. Essa camiseta cropped escrita “OMG” é da loja online que tenho com minha irmã e eu gosto muito dela! Mas o que eu realmente estou amando muito no momento é esse tênis. Quem assistiu meu video há um tempo atrás do meu top 5 de tênis sabe o quanto eu amo Vans. Eu sempre quero um modelo novo e esse foi o último que adicionei à minha coleção!


Roube o look:

Camiseta Cropped: Golden Trash
Short: Parecido na Tobi
Bolsa: Forever 21
Tênis: Vans
Colar: 9th & Elm
Pulseira: Forever 21




6 comments:

Instagram