Black, White & Gold










Photos by Renan Guimarães


You guys have no idea how excited I was about pulling out this faux fur leopard coat from my closet. It's finally cold enough to wear it! I really wish Forever 21 would just make an all black version of it because even though I absolutely love the print, it would be nice to have one that would match with everything. Then I could just wear it all Winter long! Underneath the coat I went with a simple jeans and tee combo. I received this t-shirt from Golden Haze and really loved the cute skull design. I'm wearing their mens tee because I love big and baggy shirts but they do actually have a women's cut, if that's what you like! They also sent me a #HastagAddict crop top that I thought was awesome and posted on Instagram, so you can check it out there. To complete my look I put on some black and white Vans to keep the look cute and casual.


Get the look:

Coat: Forever21 (Similar one on Ebay)
Jeans: Pacsun
Sneakers: Vans
Ring: Forever 21





Vocês não têm noção do quanto eu fiquei feliz de poder tirar esse casaco de onçinha de pele sintética do armário. Finalmente está frio o suficiente para usá-lo! Eu queria muito que a Forever 21 fizesse um casaco desse todo preto porque apesar de eu amar essa estampa, seria muito bom ter um que combinasse com tudo. Aí eu provavelmente usaria ele o inverno inteiro! Por baixo do casaco eu optei por uma combinação básica: calça jeans e camiseta. Eu recebi essa camiseta da Golden Haze e eu adorei a estampa de caveira. Eu estou usando o modelo masculino porque eu amo camiseta larguinhas mas eles têm a mesma camiseta no modelo feminino. Eles também me enviaram uma cropped cheia de hashtags que eu achei muito legal. Eu postei foto dela no Instagram! Para completar meu look, eu coloquei uma Vans preto e branco para manter o look bem despojado.


Roube o look:

Casaco: Forever21 (Parecido no Ebay)
Camiseta: Golden Haze
Calça: Pacsun
Tênis: Vans
Anel: Forever 21


4 comments:

Instagram