Elephant Crop Top









Photos by Renan Guimarães


I've come to the conclusion recently that my outfits almost always consist of either one or a mixture of the following colors: black, white, gray, and blue. Although I kind of knew about the first three colors, I only now noticed that when I do add some color to my outfit, it's usually blue. Occasionally, I'll add a pop of red or yellow, but it's rare. I have to say, though, I'm okay with that. I just love how those colors look together. The pop of color in today's outfit was this really cute denim button down crop top with an adorable elephant print. I kept the rest of the outfit black, including the accessories, with the exception of my charm bracelet, which is pretty much my favorite piece of jewelry!



Get the look:

Jacket: Forever 21
Shirt: LEMA
Jeans: Pacsun
Bag: Aldo
Boots: Forever 21
Bracelet: Soufeel




Eu cheguei à conclusão recentemente que meus looks quase sempre têm pelo menos uma ou uma mistura das seguintes cores: preto, branco, cinza, e azul. Apesar de eu já saber disso sobre as primeiras três cores, eu só notei esses dias que quando eu resolvo adicionar um pouco de cor a um look, geralmente é o azul. De vez em quando eu até coloco alguma peça vermelha ou amarela, mas é bem raro. E para falar a verdade, eu não ligo nem um pouco de sempre usar as mesmas cores porque amo como elas ficam juntas. A peça que adicionou um pouco de cor ao look de hoje foi essa camisa jeans que, além de ser cropped, tem uma estampa muito fofa de elefantes. Eu mantive o resto do look preto, incluindo os acessórios, com a exceção da minha pulseira de charms, que é um dos meus acessórios preferidos!



Roube o look:

Jaqueta: Forever 21
Camisa: LEMA
Calça: Pacsun
Chapéu: Forever 21
Bolsa: Aldo
Bota: Forever 21
Pulseira: Soufeel


No comments:

Post a Comment

Instagram