Dusty Rose


 







Photos by Renan Guimarães


I recently went to an event hosted by Teen Vogue and Neutrogena and this is what I was wearing. I absolutely love the color of this romper and I knew I wanted to use it but, since it was chilly, I decided to add a duster coat over it. This is another piece that I really love and I feel like I hardly ever get to wear it because it's too warm for hot weather and not warm enough for cold weather. So, I have a tiny gap during the Fall to wear it. Since the romper has a deep neckline, I wore this super cute gold necklace that has a little cross hanging. This necklace is from my aunt's online store that has lots of great pieces from Brazil that are gold plated. I also accessorized with with my gold Michael Kors watch, and completed the look with one of my favorite bags and some new booties I received from Harley Davidson. I already know I'm going to wear these so much because they're so pretty and the heel height is just perfect for an everyday boot!


Get the look:

Romper: Pink Blush
Duster Coat: Forever 21
Necklace: Bella Antonella Jewels (Use the code dresslikejess10 for 10% off!)
Watch: Michael Kors
Booties: Harley Davidson



Recentemente eu fui para um evento da Teen Vogue e da Neutrogena e essa foi a roupa que usei. Eu adoro a cor desse macaquinho e eu já sabia que queria usá-lo mas como estava um pouco frio, eu resolvi colocar esse casaquinho por cima. Essa é outra peça que eu amo muito mas não consigo usar muito porque ela esquenta demais no calor e não esquenta o suficiente no frio. Então tenho um tempo muito curto durante o outono para usá-lo. Como o macaquiho tem um pequeno decote, eu usei esse colar dourado lindo que tem uma cruz pendurada. Esse colar é de uma loja online que minha tia está montando com várias peças legais do Brasil. O site será lançado essa semana, então assim que estiver no ar eu coloco o link abaixo. Eu também usei meu relógio dourado da Michael Kors e completei o look com uma das minhas bolsas preferidas e essa botinha nova que recebi da Harley Davidson. Eu já sei que vou usá-la muito porque, além de linda, a altura do salto é perfeita para o dia a dia.


Roube o look:

Macaquinho: Pink Blush
Casaco: Forever 21
Colar: Bella Antonella Jewels (Use o código dresslikejess10 para 10% de desconto!)
Relógio: Michael Kors


4 comments:

Instagram