Tie Dye








Photos by Priscilla Lemos


How was everyone's Memorial Day? I had a picnic in the park with my boyfriend, my sister and some friends and I had a great time! I actually brought along my camera so I could shoot my outfit, but only there did I realize that I had forgotten my memory card.. #fail. I shot it anyway with my phone though, and I think the quality turned out okay. I hope you guys like it!

Get the look:

Crop Top: Golden Trash
Shorts: Ebay

Sneakers: Vans

Sunglasses: Forever 21




Segunda-feira foi feriado aqui nos Estados Unidos, então eu fiz um picnic no parque com meu namorado, minha irmã e uns amigos. Foi muito bom! Eu levei minha câmera para poder tirar fotos do meu look, mas só lá que fui perceber que tinha esquecido o cartão de memória. Acabei tirando com meu celular mesmo e acho que a qualidade até que ficou boa. Espero que vocês gostem!

Roube o look:

Cropped: Golden Trash
Short: Ebay
Tênis: Vans
Óculos: Forever 21





5 comments:

Instagram