Plain White Tee


 





Photos by Renan Guimarães



Since I'm on vacation, my plan was to shoot some looks before traveling so I wouldn't have to worry about that while I'm in Florida. However, things were a bit hectic before I flew out here so I didn't get a chance to do that. So I decided to shoot one of the outfits I wore here this week. It's very casual because I've just been relaxing, going to the pool, and laying out in the sun the past few days. This day I went for a plain white t-shirt with a scoop neck so I could wear it with this awesome strappy bra I got recently. I love that it adds a little something interesting to a very basic outfit. I chose to wear some black shorts and this black bag that I've been wearing a lot. Lastly, I just put on some black and white Vans that are super comfortable.


Get the look:

T-Shirt: H&M
Strappy Bra: Wet Seal
Shorts: Forever 21
Sneakers: Vans




Como eu estou de férias, meu plano era tirar fotos de looks antes de viajar para eu não ter que me preocupar com isso enquanto estou na Florida. Mas na semana de viajar eu estava super ocupada e não tive tempo de fazer isto, então resolvi tirar foto de um dos looks que usei aqui essa semana. Ele é bem casual porque só tenho ficado relaxando, indo na piscina, e tomando sol esses dias. Nesse dia eu resolvi usar uma camiseta branca com essa gola larga porque queria usar esse sutiã que comprei recentemente que tem essas alças que ficam bem legais aparecendo. Eu amo que ele deixa um look bem básico um pouco mais interessante. Eu usei um short preto e essa bolsa preta que tenho usado bastante. Por ultimo eu coloquei um tênis preto e branca da Vans que é super confortável.


Roube o look:

Camiseta: H&M
Sutiã: Wet Seal
Shorts: Forever 21
Bolsa: AMIclubwear
Tênis: Vans


3 comments:

Instagram