A Day at the Park










Photos by Renan Guimarães



Although I'm not happy about the weather getting colder, I do like that I can now wear layers! This past Sunday was quite a nice day so I decided to wear a black t-shirt dress with my new custom vans that I'm obsessed with. Vans gave me a coupon to design my own sneakers and it was so fun! Normally I go for simple black sneakers but I thought that this was my chance to do something different. So, I decided to go for some sk8-hi sneakers in baby pink with white and just a touch of mint. I think they turned out really cute! Over my dress I wore a ripped denim jacket and a black hoodie because it was a little bit chilly. To finish off the look I wore a slouchy, gray beanie and my favorite necklace.



Get the look:

Jacket: Similar one on AliExpress
Dress: Garage
Beanie: Beanie Bliss
Sneakers: Vans
Necklace: Coco&Marie
Skateboard: Amazon





Apesar de eu não estar gostando do tempo estar esfriando, eu gosto de poder usar várias camadas. O domingo passado foi um dia bonito então resolvi usar um vestidinho preto e meu Vans novo que eu mesma criei e estou amando. A Vans me deu um cupom para usar no site deles e criar um Vans. Foi super divertido! Normalmente eu uso tênis preto mas achei que essa era uma boa oportunidade para fazer algo diferente. Então eu resolvi criar um tênis no modelo sk8-hi em um rosa clarinho com branco e apenas uma listra verde menta. Eu achei que ficou muito fofo! Por cima do vestido eu coloquei uma jaqueta jeans rasgada e um moletom preto porque estava um pouquinho frio. Para completar o look eu coloquei uma touca cinza e meu colar preferido.



Roube o look:

Jaqueta: Parecida na AliExpress
Vestido: Garage
Touca: Beanie Bliss
Tênis: Vans
Colar: Coco&Marie
Skate: Amazon


1 comment:

Instagram