Ivory & Browns


 






Photos by Renan Guimarães



You know those bridesmaid dresses that are so ugly that after the wedding you either throw them out, donate them, or just leave them sitting in your closet collecting dust? Well, thankfully, that wasn't the case with the dresses my sister chose for her wedding. When I saw it, I instantly knew that I'd be able to wear it again. The great thing is that it can be dressed up or down, so this day I decided to dress it down with some western booties, a cute fringe bag from T-Shirt & Jeans, and a brown fedora. Accessorized this way, I definitely think the dress is transformed into a casual, boho look, which I love!


Get the look:

Dress: H&M (Similar style here)
Boots: Forever 21
Watch: Fossil (Similar style here)




Sabe aqueles vestidos de madrinhas de casamento que são tão feios que depois você acaba jogando eles fora, doando, ou deixando no guarda-roupa sem usar? Pois, felizmente, os vestidos que minha irmã escolheu para o casamento dela não foram assim. Quando eu o vi, eu soube na hora que poderia usá-lo de novo. O bom dele é que dar para ele ser usado de um jeito mais arrumado ou de um jeito mais despojado. Nesse dia eu resolvi usar ele de um jeito mais despojado mesmo. Coloquei uma botinha marrom, uma bolsa de franjas bem fofa da T-Shirt & Jeans, e um chapéu. Esses acessórios transformaram o vestido em um look bem casual e boho, que eu adoro!



Roube o look:

Vestido: H&M (Estilo parecido aqui)
Bota: Forever 21
Chapéu: Forever 21
Relógio: Fossil (Estilo parecido aqui)


1 comment:

Instagram