Denim Tie


 







Photos by Renan Guimarães



Hi guys! First of all, I apologize that this post didn't go up yesterday but I was at some NYFW events and didn't get a chance to post earlier. This is a look I wore last weekend, which is perfect for NYC weather at the moment. It's still warm out but not too hot to wear pants and shirts buttoned up all the way. So, I decided to wear this cropped denim shirt that has a little tied detail at the front. I also wore my usual high waisted jeans from Pacsun. I've yet to find jeans that fit as well as these do. I went for some simple black chelsea boots and a quilted black bag with a chain strap (very Chanel). I didn't really feel like accessorizing so I only wore my everyday watch. This day this adorable sticker case also arrived from Sticks so I put it on my phone right away. It's made out of bamboo and has a floral design engraved, which is so pretty. Since it only sticks to the back, it doesn't actually protect your phone all over, so I would recommend getting one of those bumpers to put around the phone so you can still see the design but protect your phone in case it falls. 


Get the look:

Shirt: Forever 21
Jeans: Pacsun
Booties: Target
Bag: Similar styles at Asos and Ebay
Watch: Seiko
Case: Sticks




Oi gente! Primeiramente, me desculpem por não ter postado ontem. Eu estava em alguns eventos da NYFW e não tive como postar antes. Então no post de hoje estou mostrando um look que usei na semana passada, que é perfeito para o tempo de NYC ultimamente. O tempo ainda está bom mas já não está tão quente que não dê para usar uma calça e uma blusa abotoada até o pescoço. Então resolvi usar essa blusa cropped jeans amarrada na frente. Também usei a minha calça de cintura alta de sempre que é da Pacsun. Ainda não encontrei nenhuma outra calça que vista tão bem como essa. Coloquei uma botinha básica preta e uma bolsa com a alça de corrente (estilo Chanel). Eu não estava muito afim de usar acessórios, então apenas coloquei o meu relógio do dia a dia. Nesse dia essa capinha de celular chegou lá em casa da Sticks e eu coloquei no celular na hora. Ela é feita de bamboo e tem um desenho floral lindo. Como ela cola atrás do celular, na verdade ela não protege o celular todo, então eu recomendo comprar uma daquelas proteções de colocar apenas ao redor do celular. Aí ainda da para ver o desenho e proteger seu celular caso ele caia no chão.


Roube o look:

Blusa: Forever 21
Calça: Pacsun
Bota: Target
Bolsa: Estilos parecidos na Asos e no Ebay

1 comment:

Instagram