Gold Sequins







Photos by Renan Guimarães


I'm finally able to share my Christmas outfit with you guys! I've been wanting to post this since right after Christmas but, unfortunately, I wasn't able to shoot this look on the day and had to recreate it another day. So, I wore this amazing gold sequin dress that I've actually had for a long time but had never worn. I'm not sure why; I guess I had been saving it for a special occasion and just ended up forgetting about it until Christmas came around. I paired it with some suede wedge booties and completed the look with a red lip, of course!



Get the look:

Dress: Similar ones on BooHoo and Mango
Booties: Glaze




Finalmente estou conseguindo mostrar para vocês o meu look do Natal! Eu queria ter postado isso logo depois do Natal mas infelizmente não consegui fotografar o look no dia e tive que colocar a roupa de novo outro dia só para fotografar. Eu usei esse vestido maravilhoso com lantejoulas douradas que na verdade já tinha há muito tempo mas nunca tinha usado. Acho que fiquei esperando para usá-lo em uma ocasião especial e acabei esquecendo dele até o Natal chegar. Eu coloquei uma botinha preta de camurça e completei o look com um batom vermelho, é claro!



Roube o look:

Vestido: Parecido na BooHoo e na Mango
Bota: Glaze


No comments:

Post a Comment

Instagram