Black and Leopard


 





Photos by Priscilla Lemos



I have an obsession with leopard print and when I bought this coat, about two years ago, it instantly became a favorite. I try really hard not to wear it everyday in the Winter but it's really hard because it's so warm and comfortable. Plus, it looks awesome! So, I decided to wear it and paired it with an all black outfit so it could be the focal piece. To help keep me extra warm I put on a black beanie, which also helped keep my hair out of my face on this windy day. Lastly, I added a red lip just to glam up the outfit a teeny bit!



Get the look:

Coat: Forever 21 (Similar one on Amazon)
Shirt: Forever 21
Jeans: Pacsun
Beanie: Forever 21
Boots: Mossimo




Eu tenho uma obsessão por estampa de onçinha e quando comprei esse casaco, há uns dois anos atrás, ele instantaneamente virou uma das minhas peças preferidas. Eu tento não usar ele todo dia no inverno mas é bem difícil porque ele é muito quentinho e confortável. Além disso, ele é lindo! Então eu decidi usá-lo com um look todo preto para deixar o foco nele. Para ajudar a me manter quentinha eu também usei uma touca preta, o que também ajudou para não deixar meu cabelo ficar no meu rosto, já que estava ventando bastante. Por último eu passei um batom vermelho só para deixar o look um pouquinho mais glamouroso!



Roube o look:

Casaco: Forever 21 (Parecido no Amazon)
Camisa: Forever 21
Calça: Pacsun
Touca: Forever 21
Bota: Mossimo


1 comment:

Instagram