Back in Black









Photos by Renan Guimarães



Here I am, back in almost all black! I like pops of color once in a while but I feel most like myself when I'm wearing neutrals, especially black. I think it's edgy, flattering, sleek, and modern. Basically, it's the best color ever. I was glad to finally be able to wear my duster coat again and I put it over a cream sweater because it was a bit chilly that morning. I went for some basic black skinny jeans and wore my beautiful booties from Harley-Davidson. To complete the look, I wore this really chunky infinity scarf, my Botkier bag, and some black sunglasses with silver details that I've been really loving!



Get the look:

Duster Coat: Forever 21
Sweater: Similar one at Forever 21
Jeans: Pacsun
Scarf: Scarves.net
Bag: Botkier
Sunglasses: CNDirect
Rings: Garage + Forever 21




Aqui estou, usando um look quase todo preto de novo! Eu gosto de usar cores fortes de vez em quando mas amo muito mais usar cores neutras, principalmente o preto. Eu acho que veste bem, é simples, e é moderno. Resumindo, é a melhor cor que existe. Fiquei feliz de finalmente poder usar esse meu casaquinho duster e eu usei ele por cima de um tricô creme porque estava um pouquinho frio nessa manhã. Também usei uma calça skinny preta e minha botinha linda da Harley-Davidson. Para completar o look, eu coloquei esse cachecol bem grosso, minha bolsa da Botkier, e esse óculos preto com detalhes prateados do lado que estou amando ultimamente!



Roube o look:

Casaco Duster: Forever 21
Tricô: Parecido na Forever 21
Calça: Pacsun
Cachecol: Scarves.net
Bolsa: Botkier
Óculos: CNDirect
Anéis: Garage + Forever 21


1 comment:

Instagram